Mijn toestel defect...
Wat nu?

Heel eenvoudig!

  1. Vul het online formulier in
  2. Stuur ons je toestel
  3. Wij herstellen en sturen terug
  4. Enjoy!

Dealerzone

 

Hier kan u als dealer, per merk, de verschillende herstelprocedures en andere voorwaarden raadplegen die wij als officiële hersteldienst kunnen aanbieden.
Zeker voor herstellingen onder waarborg kan dit voor u een leidraad zijn doorheen de diverse procedures die ieder merk voorop stelt.

Let op: Herstellingen aan huis (In-home) NIET via onze website registeren. Zie hiervoor procedure bij het merk.

  • Registreer uw herstelling via DEALER LOGIN
  • Aan het eind van de registratie drukt u het transportdocument 2x af.
  • U bevestigt 1 exemplaar duidelijk op de bovenzijde van de doos.
  • Het 2de exemplaar laat u als afhaalbewijs aftekenen (Naam, datum, tijd en handtekening) door de chauffeur.
  • Het toestel zal maximum 2 werkdagen na registratie afgehaald worden door onze vertrouwde transportfirma.
  • Gedurende het herstelproces kan u steeds de status opvragen via de DEALER LOGIN.
  • Wij voeren uw herstelling uit in onze werkplaats.
  • U ontvangt van ons een e-mail wanneer uw herstelling afgewerkt is.
  • Wij sturen uw herstelling terug of u komt deze zelf ophalen.
  • U kan natuurlijk ook rechtstreeks bij ons in easyRepair terecht.

Heeft u verder nog vragen? Aarzel vooral niet om ons te contacteren, ook voor andere merken! Wij helpen u graag verder!

Dealer login
Nog geen dealer account? Registreer je hier
Login/paswoord vergeten? Contacteer easyRepair.