Mijn toestel defect...
Wat nu?

Heel eenvoudig!

  1. Vul het online formulier in
  2. Stuur ons je toestel
  3. Wij herstellen en sturen terug
  4. Enjoy!

Ik wil mijn toestel laten herstellen maar...

 

Hoe pak ik dit nu aan?
 

Hieronder vindt u een kort overzicht van onze procedure voor u als particuliere klant.
Bent u dealer, dan verwijzen we u graag door naar onze dealerzone.

  • Registreer uw toestel via onze wizard.
  • Toestel niet in de lijst? Klik hier
  • Vul uw persoonlijke gegevens in.
  • Betaal de eventuele transport en registratiekosten (Tarieven).
  • Verpak en breng, indien gevraagd, uw pakket naar het bPostkantoor.
    U ontvangt een afleverbewijs met volgnummer waarmee u uw pakket kan traceren via bPost Tracking.
  • Voor toestellen buiten waarborg zal afhankelijk van toestel een bestek worden opgemaakt alvorens te herstellen (Tarieven).
    De herstelling zal pas worden voortgezet van zodra wij uw antwoord op dit bestek hebben ontvangen.
  • U kan adhv uw herstelnummer en uw postcode steeds de status van de herstelling raadplegen via "STATUS HERSTELLING OPZOEKEN".
  • Van zodra het toestel is afgewerkt zal u hiervan per mail op de hoogte gebracht worden.
    Ingeval er kosten zijn verbonden aan de herstelling zal u in eerste instantie gevraagd worden deze te vereffenen per overschrijving.
  • Het toestel zal door bPost worden teruggezonden naar het door u opgegeven adres.
    Geschatte levertermijn Belgie: 1 werkdag.
    Geschatte levertermijn buitenland: 2-3 werkdagen.
  • Na elke herstelling ontvangt u een garantie van 3 maand op de opgegeven fout.

  
  

Hersteltermijn?
 

De gemiddelde hersteltermijn bedraagt doorgaans +/- 10 werkdagen.
Deze termijn hangt af van verschillende factoren zoals:

  • Complexheid van het probleem.
  • Intermittentie van het probleem.
  • Beschikbaarheid van benodigde onderdelen.
  • Wachttermijn antwoord bestek.
  • ...
Uitzonderingen zijn hierop aldus niet uitgesloten.

 

Webshop

Contact