Mijn toestel defect...
Wat nu?

Heel eenvoudig!

  1. Vul het online formulier in
  2. Stuur ons je toestel
  3. Wij herstellen en sturen terug
  4. Enjoy!

Sony procedures

Sony logo

 

ALGEMEEN

Reeds meer dan 30 jaar zijn wij geautoriseerd herstelcenter voor Sony inzake TV-Hifi-video, foto, camera, mp3, enz... zowel binnen als buiten waarborg.

 

HERSTELLINGEN BINNEN WAARBORG

Waarborgtermijnen

  • 2 Jaar waarborg mits voorlegging van een geldig aankoopbewijs.
  • Met de extra SerVIPlus garantie van Sony geniet u van 5 jaar waarborg. Contract met contractnummer en aankoopdatum zijn vereist.

 

Procedure

 

Low Cost

  • Zijn toestellen waarvoor het economisch niet verantwoord is om deze te herstellen.
  • In vele gevallen zijn hiervoor geen onderdelen en/of technische schema's beschikbaar.
  • Meestal gaat het om toestellen met een verkoopprijs van 100€ of minder.
  • Wanneer aan alle garantievoorwaarden werd voldaan zal het toestel volledig worden gecrediteerd door Sony.
  • Dit wordt rechtstreeks met uw groothandel, aankoopgroepering of in laatste instantie met u geregeld.
  • OPGELET! Dit geldt enkel voor toestellen verdeeld door Sony Benelux. Dit wordt steeds adhv het serienummer gecontroleerd.
  • In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat dergelijke toestellen worden omgeruild of toch worden hersteld.
  • Low Cost registraties via onze DEALER-LOGIN zullen ook gecrediteerd, maar NIET afgehaald worden. Er wordt wel verwacht dat het toestel nog 6 maand wordt bijgehouden voor eventuele Sony-Audit. Vergeet in dit geval niet het aankoopbewijs te uploaden!
  • Na ingave van het type in onze DEALER-LOGIN zal u meteen worden medegedeeld of het over een Low Cost toestel gaat of niet.

 

 Sony Bravia 4K

 

Dead on Arrival (DOA)

  • Nog niet of net verkochte toestellen met een defect.
  • Maximum 6 maanden geleden aangekocht door verdeler en/of maximum 21 dagen geleden verkocht aan uw eindklant.
  • Is één van deze termijnen overschreden dan zal het toestel binnen waarborg behandeld worden.
  • DOA aanvraag kan uitsluitend gebeuren via onze DEALER-LOGIN PROCEDURE.
  • De set dient compleet te zijn en in de originele verpakking.
  • De set mag geen gebruiksschade, fysische schade,... vertonen.

 

Schade Retour

  • Nieuwe, beschadigd geleverde toestellen verdeeld door Sony Benelux.
  • Toestel kan gewoon geregistreerd worden via onze DEALER-LOGIN PROCEDURE.
  • Elke retourzending schade wordt slechts aanvaard indien er werd voldaan aan de voorwaarden schade zoals opgesteld door Sony Benelux.
  • Maximum 6 maand geleden aangekocht door verdeler en/of maximum 21 dagen geleden verkocht aan uw eindklant.
  • Is één van deze termijnen overschreden dan zal het toestel binnen waarborg behandeld worden.
  • De set dient compleet te zijn en in de originele verpakking.
  • De set mag geen gebruiksschade, fysische schade,... vertonen.

 

Inhome

  • Aan huis herstellingen voor Flat TV >43" (109cm) moeten voor Belgie en Luxemburg rechtstreeks via Sony worden aangevraagd.
  • Deze aanvraag dient te gebeuren via Sony Inhome.
  • Of telefonisch : +32 (0)70 / 211 003
  • Of via e-mail : sony_logistic@sav-dnv.be

 

HERSTELLINGEN BUITEN WAARBORG

 

Low Cost

  • LC toestellen zijn toestellen waarvoor het economisch niet verantwoord is om deze te laten herstellen.
  • In vele gevallen zijn hiervoor zelf geen onderdelen en/of technisch schema beschikbaar.
  • Herstelling is in vele gevallen aldus niet (meer) mogelijk.
  • Meestal gaat het om de toestellen met een verkoopprijs 100€ of minder.
  • Na ingave van het type in onze DEALER-LOGIN zal u meteen worden medegedeeld of het over een LC toestel gaat of niet.

 

Inhome

  • Aan huis herstellingen voor Flat TV >43" (109cm) moeten voor Belgie en Luxemburg rechtstreeks via Sony worden aangevraagd.
  • Deze aanvraag dient te gebeuren via Sony Inhome.
  • Of telefonisch : +32 (0)70 / 211 003
  • Of via e-mail : sony_logistic@sav-dnv.be

 

Sony Bravia 4K

 

 

CONTACT SONY

 

VERPAKKING & TRANSPORT

  • Besteed zeker voldoende aandacht bij het verpakken van uw toestel.
  • Bekijk HIER de voornaamste aandachtspunten.

Webshop

Contact

Dealer login
Nog geen dealer account? Registreer je hier
Login/paswoord vergeten? Contacteer easyRepair.