Panasonic procedures

Panasonic logo

 

 

ALGEMEEN

Reeds meer dan 30 jaar zijn wij erkend herstelcenter voor Panasonic TV, Video, Hifi, projector, beamers, camera, fototoestel, microgolf, broodbakoven, telefonie, scanners, enz. Dit zowel binnen als buiten waarborg.

 

HERSTELLINGEN BINNEN WAARBORG

Waarborgtermijnen

  • 2 Jaar "Limited Worldwide Warranty" mits voorlegging van een geldig aankoopbewijs.
  • 1 Jaar "Limited Worldwide Warranty" voor PBX, zoals professionele telefoontoestellen en telefooncentrales (KX-TCA, KX-TDA, enz.)

 

Normale procedure

    • Uitzondering 1 : Procedure PBX (telefonie en centrales)
      • Waarborg: Als dealer dient u zelf contact op te nemen met het repair center te Cardiff door hen het ingevulde RMA-formulier te e-mailen (In bijlage).
      • Contact e-mail adres voor alle vragen over herstellingen = professional.support@eu.panasonic.com.
      • Dead on arrival: Gelieve zelf uw distributeur te contacteren.
      • Buiten Waarborg: Herstelling door easyRepair via de normale DEALER-LOGIN PROCEDURE.
    • Uitzondering 2 : Procedure Projectoren
      • Voor projectoren neemt u zelf contact op met Panasonic Premium Service. Tel : +32 (0)70 / 700 175
      • Het toestel zal worden afgehaald en na herstelling terug worden gebracht met DHL.
      • Gelieve het toestel zeer degelijk in te pakken voor verzending.
      • Projectoren BUITEN WAARBORG worden wel door easyRepair behandeld. Hiervoor kan u de normale DEALER-LOGIN PROCEDURE volgen.
    • Uitzondering 3 : Procedure Witgoed (Frigo, diepvries, wasmachine, droogkast,...)
      • Panasonic witgoed wordt hersteld door de firma Servilux.
      • Web: www.servilux.be. tel: +32 (0)78 / 353454, fax: +32 (0)11 / 281 791, e-mail: info@servilux.be

 

Panasonic TX-P65VT60E

 

Low Cost

  • Dit zijn toestellen waarvoor het economisch niet verantwoord is om deze te herstellen.
  • In vele gevallen zijn hiervoor geen onderdelen en/of technische schema's beschikbaar.
  • Op uw Panasonic-prijslijst kan u terugvinden welke types tot het LC assortiment behoren.
  • Als na controle blijkt dat het toestel aan de garantievoorwaarden voldoet zal Panasonic deze crediteren.
  • Dit wordt rechtstreeks met uw groothandel, aankoopgroepering of in laatste instantie met u geregeld.
  • Zoals bij de garantie wordt enkel de datum op de verkoopfactuur aanvaard als bewijs.
  • In uitzonderlijke gevallen is ook omruiling of zelf herstelling mogelijk.
  • Registreren van LC kan via de normale DEALER-LOGIN PROCEDURE.

 

Dead on Arrival (DOA) en Schade Retour

  • Een toestel dat bij het uitpakken of kort na het in gebruik nemen, een defect vertoont waardoor het gedeeltelijk of helemaal niet werkt.
  • Het toestel is nieuw en is maximum 14 dagen geleden aan de eindgebruiker geleverd.
  • Voor Plasma en LCD-TV aanvaarden we een maximaal aantal speeluren van 80 uren.
  • Is één van deze termijnen overschreden dan zal het toestel binnen waarborg behandeld worden.
  • Toestel kan gewoon geregistreerd worden via onze DEALER-LOGIN PROCEDURE.
  • Het toestel zal automatisch worden afgehaald of u mag het toestel zelf bij easyRepair binnenbrengen.
  • De set moet compleet zijn en in de originele verpakking.
  • De set mag geen gebruiksschade, fysische schade,... vertonen.
  • Na controle en goedkeuring van de DOA voorwaarden zal door Panasonic een creditnota opgemaakt worden aan de op dat ogenblik geldende prijs.

 

Inhome

  • Aan huis herstellingen voor alle Plasma- en LED/LCD-TV's vanaf 32 inch (81cm).
  • Deze aanvraag dient te gebeuren via deze website.
  • Of telefonisch: +32 (0) 2/465.33.10
  • Of via e-mail: welcome@vtservice.be

 

Panasonic DMC-GH2

 

HERSTELLINGEN BUITEN WAARBORG

 

Low Cost

  • Dit zijn 'lage kost'-toestellen waarvoor het economisch niet verantwoord is om deze te herstellen.
  • In vele gevallen zijn hiervoor geen onderdelen en/of technische schema's beschikbaar.
  • Herstelling is in vele gevallen aldus niet (meer) mogelijk.
  • Op uw Panasonic-prijslijst kan u terugvinden welke types tot het LC assortiment behoren.

 

Inhome

  • Aan huis herstellingen voor alle Plasma- en LED/LCD-TV's vanaf 32 inch (81cm).
  • Deze aanvraag dient te gebeuren via deze website.
  • Of telefonisch: +32 (0) 2/465.33.10
  • Of via e-mail: welcome@vtservice.be

 

CONTACT PANASONIC

  • Panasonic Website: www.panasonic.be
  • Tel Panasonic klantendienst: +32 (0)70 / 223 011
  • Tel voor dealers: +32 (0)2 / 481 04 81
  • Contactformulier: e-support

CONTACT PANASONIC PROFESSIONAL

VERPAKKING & TRANSPORT

  • Besteed zeker voldoende aandacht bij het verpakken van uw toestel.
  • Bekijk HIER de voornaamste aandachtspunten.

 

Panasonic

Webshop

Contact

Dealer login
Nog geen dealer account? Registreer je hier
Login/paswoord vergeten? Contacteer easyRepair.