Transport procedures

 

VERPAKKING

Een zéér belangrijk aandachtspunt bij het opsturen van uw herstelling is een degelijke verpakking, bij voorkeur zelf de originele verpakking. Mocht u deze niet meer ter beschikking hebben zorg dan zeker voor een voldoende ruime en stevige doos met degelijk opvulmateriaal. Vermijd de grote luchtbellen folie voor de zwaardere apparaten, deze zijn zeker niet stevig genoeg om uw apparaat afdoende te beschermen. Vergeet zeker ook niet om de nodige administratie bij uw pakket te voegen (Adres, contact, aankoopbewijs, defect,...)

 

TRANSPORT

Het toestel zal maximum 2 dagen na registratie afgehaald worden door onze vertrouwde transportfirma. Bevindt uw firma zich nabij het vaste dagtraject van onze transporteur dan zal de afhaling door onze vaste chauffeur Peter gebeuren.

 

easyRepair transport

 

UPS

De ophaling van uw Marantz, Denon en Classé herstellingen onder waarborg worden door Sound United geregeld. Voor wie niet in het dagtraject van onze transporteur (Peter) valt, worden de herstelling opgehaald door UPS. Nog meer dan anders is hiervoor een degelijke verpakking noodzakelijk. UPS gebruikt immers een sorteersysteem met transportbanden, wat een zware impact op de verpakking en uw toestel kan hebben.
Nog steeds zien wij te vaak toestellen binnenkomen die door een te kleine doos of onvoldoende of verkeerd opvulmateriaal beschadigd afgeleverd worden. Begrijp immers dat, bij een slechte verpakking, de verantwoordelijkheid bij uzelf wordt gelegd en dat Sound United noch easyRepair aansprakelijk kunnen worden gesteld.
U kan via deze LINK de UPS verpakkingsrichtlijnen terugvinden die een probleemloos transport garanderen. Deze informatie wordt trouwens op ieder SNN document vermeld. Gebruik deze richtlijnen en het zal uzelf en ons een hoop ellende besparen.
Mocht blijken dat er toch nog een toestel beschadigd binnenkomt dan zullen wij u daarvan via mail, met bijhorende foto's, verwittigen. Het staat u dan vrij om een schadeclaim in te dienen bij UPS. Na vaststelling van de schade zal u binnen de 3 werkdagen van ons een prijsopgave ontvangen om de transportschade (indien mogelijk) te herstellen.

 

Webshop

Contact

Dealer login
Nog geen dealer account? Registreer je hier
Login/paswoord vergeten? Contacteer easyRepair.